marți, 16 octombrie 2007

Noul Sony PlayStation 3 de 40 GB, disponibil acum în magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World


Înainte de sarbatori, fanii jocurilor au un motiv de bucurie, întrucât Flamingo Computers, Flanco si Flanco World au pus în vânzare noua consola PlayStation 3 de 40 de GB, un debut atragator în lumea jocurilor High Definition si de divertisment pentru acasa.
Noul PS3 este echipat cu un hard-disk de 40 de GB si include toate caracteristicile specifice tehnologiei High Definition: filme Blu-ray Disc, controller wireless SIXXAIS, conexiune Wi-Fi si HDMI si un puternic procesor Cell Broadband Engine™. Noul model PS 3 are doua porturi USB.
Ca si PS3 de 60GB, noul PS3 va putea fi upgradat, permintând adaugarea unor noi aplicatii si functii suplimentare. Cu toate acestea, noul model nu este compatibil cu jocurile lansate pentru generatia anterioara, PlayStation 2.
Mai mult, în perioada urmatoare va fi pusa în vânzare si versiunea de 60GB a noului model PS3, acestea fiind compatibil cu jocurile versiunilor anterioare si va avea inclus aditional un controller wireless SIXAXIS.


“La începutul acestui an, Flamingo a lansat în premiera pentru România mult-asteptata consola Sony PlayStation 3, odata cu lansarea produsului la nivel european. Promisiunea noastra de a facilita accesul publicului român la cele mai noi tehnologii în materie de entertainment este respectata si acum, prin disponibilitatea noii variante a consolei PS3 în retelele magazinelor noastre”, a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Mult mai accesibil, PlayStation 3 de 40 GB poate fi achizitionat la pretul de 1.299 RON în reteaua magazinelor Flamingo Computers, Flanco si Flanco World.

Despre Grupul Flamingo International:
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din România înca din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind în acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata adresata.
Strategia Grupului Flamingo consta în consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World în toate regiunile tarii si prin continua îmbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. În prezent exista 13 locatii Flanco World în cele mai importante regiuni ale tarii, urmând ca pâna la sfârsitul anului 2007 sa fie inaugurate înca 7 noi unitati, ajungând astfel la un numar de 20 de magazine.
Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vânzare mari (1.000 m² – 3.000 m²), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vânzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clientilor sai, pornind de la servicii de creditare, consultanta în vânzari si pâna la servicii de întretinere si service.
Înca de la început, compania s-a pozitionat pe piata locala printr-un model de business european, lansând în premiera în România produse si concepte inovative precum: primul notebook românesc (Flamingo Navigator), primul magazin self-service de IT&C (Flamingo Lahovari), primul sistem de creditare (în reteaua Flanco), primul centru logistic deschis de o companie româneasca pe piata internationala (Flamingo Olanda) primul concept de Home Digital de pe piata din România, si primul portal web de IT&C (www.flamingo.ro).
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.

0 Tu ce parere ai ?:

Template Design | Elque 2007